loading...
ANDROID
تازه ها

         

            دانلود                 دانلود                    دانلود                 دانلود                    دانلود    

 

       

        دانلود                 دانلود                 دانلود                  دانلود                 دانلود 

 

              

                     

اندروید 76

علی بازدید : 47 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

یک بازی پازل شگفت انگیز از سازنده بازی پرندگان خشمگین.با الکس شگفت انگیز ملاقات کنید! این پسر بچه با قوه تخیل بی حد و حصر و با اسباب بازی های خود شما را به ماجراجویی دعوت می کند. از تمیز کردن اتاق او تا مبارزه با روبوت کاغذی او در حیات خلوتش الکس زنجیره ای شکفت انگیز را برای انجام کارهایش در نهایت تفریح برای شما به ارمغان می آورد. پس با او در بیش از ۱۰۰ سطح چالش برانگیز همراه باشید

علی بازدید : 57 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

شما یک کماندو ماهر هستید که به تنهایی به جدال دیکتاتوری خون خوار می‌روید. مهارت های بالای تان، شما را به یک ارتش تک نفره تبدیل کرده است و مامویت‌های مختلفی انتظارتان را می‌کشد. این بازی اکشن با گرافیک خوب و کنترل های مناسب، محیط هیجان انگیزی را برای کاربران فراهم کرده است. تنوع اسلحه ها در بازی در حد خوبی قرار دارد و شما در طول اجرای ماموریت های خود باید به جنگ آتش‌بارهای سنگین، هلیکوپترها و تانک ها بروید. FL Commando علاوه بر پشتیبانی از تلفن های هوشمند، گرافیک خود را برای صفحه نمایش رتینای آیپد جدید هم بهینه کرده است که می‌تواند از این طریق جزییات بیش‌تری را نمایش دهد. بر خلاف اکثر بازی های اکشن در این سبک، این بازی رایگان عرضه شده است و البته برای برخی آیتم ها می‌توانید از داخل بازی خریدهای لازم را انجام دهید.

علی بازدید : 379 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

آیا شما هم از حمله پشه های گرسنه در طبیعت و مزاحمت آنها در هنگام استراحت به ستوه آمده اید.با این نرم افزار یکبار و برای همیشه از شر پشه ها نجات پیدا کنید.برنامه ضد پشه را اجرا کنید و دیگر نگران نباشید.

علی بازدید : 34 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

Ark-of-the-Ages

پیش نیاز :‌ اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Ark of the Ages یک بازی جدید در سبک نبرد های جادویی است که به ارایه گیم پلی ای منحصر به فرد آماده است شما را سرگرم سازد . در این بازی می توانید از افزایش دهنده های قدرت برای نابود سازی دشمنان بهره جسته و راحت تر کار آنان را یکسره کنید !
اگر می خواهید طعم بازی چالشی با مخلوطی از سبک دفاعی و جادویی را بچشید Ark of the Ages را از دست ندهید .

علی بازدید : 40 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)
Firefox-Beta
 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با Firefox Beta می توانید آخرین تغییرات انجام شده بر روی مرورگر محبوب فایرفاکس نظیر سطح عملکرد ، سفارشی سازی و تنظیمات امنیتی را پیش از ارایه نسخه بعدی فایرفاکس تست کنید . طراحان فایرفاکس با تلاش بسیار سعی در ایجاد نرم افزاری با کارایی های نسخه کامپیوتری برای دستگاه های تحت اندروید می باشند که شما می توانید با دانلود این نسخه به آنها در ایجاد اپلیکیشنی پایدارتر کمک کنید . از جمله مهمترین تغییرات صورت گرفته در این نسخه می توان به پشتیبانی از تم های مختلف و نیز کمتر شدن پیش نیاز سرعت پردازشگر از ۸۰۰ مگاهرتز به ۶۰۰ مگاهرتز اشاره نمود .

علی بازدید : 1235 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

Scary Ringtones

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید رینگتون هایی خاص را برای تماس ها و پیامک های دریافتی خود انتخاب کنید ؟
Scary Ringtones نام برنامه ای بسیار جالب است که با استفاده از آن می توانید صداهای ترسناک و رعب آور را برای هشدارهای مختلفی که در تلفن همراه تان وجود دارد انتخاب کنید . این اپلیکیشن هم اکنون در ۶ کشور جهان در میان ده برنامه ی برتر گوگل پلی می باشد که نشان از حجم بالای طرفداران آن می باشد .

 

علی بازدید : 56 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

پیش نیاز:اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا کنون گیتار نواخته اید؟ نرم افزار Guitar Pro امکان نواختن گیتار را برای شما فراهم می آورد . با این نرم افزار شگفت انگیز شما می توانید نواهای ماندگار خود را در فضای مجازی در اختیار دیگران قرار دهید.

ویژگی ها

- امکان ایجاد آرشیو های زیبا از نواهای منتخب

- حمایت از اجرای فرمت  GP3/4/5 و GPX

 

علی بازدید : 1014 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

Talking-Tom-Cat

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

دیگر چه کسی را می توان یافت که تام ،‌این گربه سخنگوی بامزه را نشناسد ؟
Talking Tom Cat پس از موفقیت غیر قابل وصفی که در نسخه شماره یک به خود دید ، اکنون با ارایه دومین ورژن آمده است تا بار دیگر شما را به خود سرگرم سازد .
تام ، گربه سخنگو می تواند هر آنچه شما به او می گویید را همانند یک طوطی تقلید کرده و با صدای خود به شما تحویل دهد . افزون بر این با انجام برخی شیرین کاری ها خواهد توانست بساط خنده تان را فراهم آورد . می توانید سیبیل های او را کشیده ، پایش را لگد کرده و یا ضربه ای به سرش بزنید تا ببینید چه واکنشی را از خود به نمایش می گذارد .
لازم به ذکر است این ویرایش بر خلاف نسخه های پیشین به دیتا نیاز نداشته و با نصب فایل APK می توانید از آن استفاده نمایید .

علی بازدید : 43 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آنها به دهکده تان حمله کرده اند . بسیاری از افراد ده کشته شده و بسیاری دیگر از آنان نیز به اسارات گرفته شده اند . شما باید به دنبال آنان رفته و از چنگال نیروهای دشمن آزادشان سازید .
Samurai Rush  بازی زیبایی است که در ۳۰ مرحله مختلف به همراه سه غول انتظار پیکار شما را می کشد . اگر به بازی های سبک سامورایی علاقه مندید ، این بازی را از دست ندهید .

علی بازدید : 490 چهارشنبه 16 اسفند 1391 نظرات (0)

Street-Fighter-IV

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر
بازی های مبارزه ای همیشه در بین اندروید بازان مورد توجه قرار داشته است اما به دلیل پایین بودن گرافیک بازی های ارائه شده و ناتوانی کاربر در کنترل کامل گیم  با موفقیت چندانی رو به رو نمی شدند .اکنون بازی Street Fighter IV با برطرف کردن این مشکلات در تلاش است بهترین گرافیک را در قالب بازی با قدرت کنترل بالا در اختیار شما قرار دهد .
ویژگی های کلیدی Street Fighter IV :
- 14 کاراکتر متفاوت و ۷ خیابان برای مبارزه
- امکان تمرکز برروی بازیکنی خاص در بازی
- سفارشی سازی کنترل برای ساده تر شدن بازی
- ۴ سطح دشواری برای اجرا بازی

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 1,528
  • بازدید کلی : 34,984
  • کدهای اختصاصی
    تصاویر تصادفی

    دانلود GUN BROS 2 v1.0.0 بازی اکشندانلود SAMURAI vs ZOMBIES DEFENSE 2 v1.0.0 حمله زامبی ها 

    دانلود Temple Run: Oz v1.0.1 بازی جذاب و سرگرم کنندهبازی زیبای با گرافیک شکار DEER HUNTER RELOADED v3.3.0 

    دانلود ETERNITY WARRIORS 2 v2.2.1 بازی جنگی اساطیریAgent Dash v1.0.2